ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ «HMEΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ»

ΟΜΑΔΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ 22ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
16 Νοεμβρίου, 2018
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» ΤΟΥ ΚΕΘΕΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ
12 Δεκεμβρίου, 2018

Το Κέντρο Πρόληψης πραγματοποιεί συναντήσεις με μία ομάδα καθηγητών  πάνω στο συγκεκριμένο υλικό που προέρχεται από το Κέντρο Πρόληψης της Ρόδου και βασίζεται σε εκπαιδευτικό υλικό του ΑΚΜΑ και του Κέντρου Εκπαίδευσης ΟΚΑΝΑ για την Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquiry). H συγκεκριμένη μέθοδος στοχεύει στην υιοθέτηση μίας εναλλακτικής γλώσσας που ενισχύει τις θετικές δυνατότητες του ατόμου ή ενός συλλογικού συστήματος με προσανατολισμό προς την αλλαγή και όχι απλά προς την επίλυση ή διερεύνηση ενός προβλήματος. Το «Ημερολόγιο Εκπαιδευτικού» μπορεί να αποτελέσει όχημα αυτογνωσίας, ανακάλυψης των προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, των πηγών και των αποθεμάτων που θα φανούν χρήσιμα για το σχεδιασμό δράσεων ή πραγματοποίησης στόχων στο σχολικό περιβάλλον, αλλά και μία ευκαιρία ανανέωσης και αλλαγής όταν νιώθουμε ότι «βαλτώνουμε» στον επαγγελματικό μας ρόλο.

Τις συναντήσεις θα παρακολουθήσουν εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που από την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Πρόληψης, συμμετέχουν ενεργά σε σεμινάρια, εκπαιδευτικές δράσεις, ομάδες γονέων, και γενικότερα προωθούν παρεμβάσεις του Κέντρου Πρόληψης στο χώρο του σχολείου τους και αποτελούν πλέον σταθερούς συνεργάτες του Κέντρου μας. Ο στόχος είναι σαφώς η ανατροφοδότησή τους, αλλά και η αξιολόγηση του συγκεκριμένου υλικού από εκπαιδευτικούς που έχουν εμπειρία στην εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων και καλών πρακτικών. Σημειωτέον, ότι το υλικό εφαρμόζεται δοκιμαστικά για πρώτη φορά από το δικό μας Κέντρο Πρόληψης και είναι σημαντική η γνώμη τους προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο και σε άλλους εκπαιδευτικούς.

Το Κέντρο Πρόληψης μετά από πολλά χρόνια δημιουργικής συνεργασίας και αλληλεπίδρασης με τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς και ευελπιστώντας να ανανεώσει και τις μεθόδους παρεμβάσεων του και τις  εκπαιδευτικές δυνατότητες των καθηγητών θα ήθελε να μοιραστεί μαζί τους, να συνομιλήσει και να καταγράψει σκέψεις, στόχους, όνειρα σε σχέση με τον εκπαιδευτικό ρόλο, μέσα από την αφηγηματική γραφή, αλλά και σχεδιάζοντας βήμα βήμα το «δέντρο της ζωής».