ΒΡΑΧΕΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 19ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ

Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Δημοτικού στο 13ο Δημοτικό Χαλκίδας.
28 Απριλίου, 2022
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΑΥΛΙΔΟΣ
9 Μαΐου, 2022

Κατόπιν αιτήματος που υπέβαλαν στο Κέντρο Πρόληψης οι εκπαιδευτικοί του 19ου Δημοτικού Χαλκίδας, κα Ξένια Βέττα και κα Φωτεινή Αγγελακοπούλου, πραγματοποιήθηκαν στις 3 και 4 Μάϊου 2022, δυο βιωματικές ομάδες στα τμήματα Ε1 και Ε2 του συγκεκριμένου σχολείου.
Οι δυο δασκάλες είχαν παρακολουθήσει βιωματικό σεμινάριο του Κέντρου για τους εκπαιδευτικούς του 19ου Δημοτικού Χαλκίδας και κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς εφαρμόζουν εργαστήριο δεξιοτήτων στους μαθητές τους με θέμα τα συναισθήματα. Εξέφρασαν την επιθυμία το πρόγραμμά τους να πλαισιωθεί και με μια δίωρη βιωματική παρέμβαση από το Κέντρο Πρόληψης για κάθε τμήμα, πάνω σε αυτή τη θεματική.
Οι 19 και 18 μαθητές, των τμημάτων Ε1 και Ε2 αντίστοιχα, συμμετείχαν σε προσαρμοσμένες βιωματικές ασκήσεις από το υλικό Αγωγής Υγείας «Δεξιότητες για Παιδιά Δημοτικού» του ΚΕΘΕΑ προσανατολισμένες στην αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων.
Η ίδια παρέμβαση πραγματοποιήθηκε και στους 8 μαθητές της Ε’ τάξης του δημοτικού σχολείου Πολιτικών, στις 6 Μάϊου 2022, μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας του σχολείου, κας Ιωάννας Καρακάλου. Η κ. Καρακάλου συνεργάστηκε αρκετές φορές με το Κέντρο Πρόληψης τη φετινή σχολική χρονιά για τη διοργάνωση δράσεων σε εκπαιδευτικούς αλλά και σε μαθητές του σχολείου της. Επίσης, η δασκάλα του τμήματος εφαρμόζει στο εργαστήριο δεξιοτήτων πρόγραμμα για τα συναισθήματα και είχε παρακολουθήσει σεμινάριο για εκπαιδευτικούς από το Κέντρο Πρόληψης.
Όλα τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις δραστηριότητες, οι οποίες έδωσαν ένα πολύ καλό ερέθισμα για συζήτηση στην ομάδα. Οι απόψεις, οι προβληματισμοί και οι τοποθετήσεις των μαθητών ήταν πολύ ουσιαστικές, ολοκληρωμένες και διατυπωμένες με σαφήνεια και κριτική σκέψη. Ήταν εμφανές και στις τρείς ομάδες ότι είχαν δουλέψει συστηματικά και με πολύ άρτιο τρόπο το θέμα των συναισθημάτων με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών τους. Στο τέλος, όλες οι δασκάλες έλαβαν επιπλέον υλικό από το Κέντρο για να το εφαρμόσουν στις υπόλοιπες συναντήσεις τους.
Συντονίστρια των ομάδων ήταν η Μαρία Κίσσα.